راه عشق ورزیدن به هرچیزی درک از دست دادن انست……
وبلاگ نیوا چت
وبلاگی برای شناخت اعضا.عکس های جدید بازیگران,سایت مدل لباس,عکس های هنری و زیبا.عکس های عاشقانه.عکس های دیدنی,اس ام اس,عکس.کلیپ.

راه عشق ورزیدن به هرچیزی درک از دست دادن انست……

تو اونجا و من اینجا امان از درد دوری

من ماندم و رویاهام نه شوقی و سروری

دور از تو من ندارم نه شوری و غروری

آه ای خدای عالم تا کی درد دوری

هجرت اجباری اگه جدا کرده مرا

خیال مکن لحظه ی عشقت رها کرده مرا

دور از تو لاله غمت در دل من شکفته


اشکام غم هایم را دونه به دونه به همه گفته

خدا میدونه بی تو من یه روز خوش ندیدم

گریه کرده هرکس قصه منو شنیده

تا نفس تو سینه دارم همینه کارم که بگم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

تو ستاره غریبی ای شکوه باور من

شب عاشقی بسیار امد بنشین برابر من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ساسان20
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 60089
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 169
تعداد آنلاین : 1



Yahoo Status by RoozGozar.com

این صفحه را به اشتراک بگذارید

عضویت در سایت
ارسال عکس های جدید و داغ روز هر شب به ایمیل شما
[برای عضویت اینجا کلیک کنید]

کلیک کنید ساسان 20رو تو فیس بوک ببینید Sasan Javad

Create Your Badge